Goede bereikbaarheid voor elke huisarts
Telefoneren is voor iedereen belangrijk. We weten allemaal hoe irritant het is als iemand niet bereikbaar is of wanneer onze eigen telefoon niet goed werkt. Telefoneren is echter nog belangrijker voor huisartsen. Wanneer zij een telefoontje krijgen is er iemand die hulp nodig heeft. Het is daarom noodzakelijk om deze mensen goed te woord te staan. Ben jij een huisarts en twijfel je over je huidige systeem? Stap dan over naar Advitronics Telecom, hiermee weet je zeker dat je goed bereikbaar bent.
Altijd bereikbaar
Als huisarts is het belangrijk om altijd bereikbaar te zijn. Zeker wanneer er een spoedgeval is moeten mensen zo snel mogelijk geholpen worden. Met het systeem van Advitronics krijgen mensen met spoed voorrang. Wanneer iemand in het menu aan de telefoon aangeeft dat het om spoed gaat, gaat de telefoon met een ander geluid over. Hierdoor is een spoedgeval makkelijk te herkennen. Wanneer je niet aanwezig bent vanwege bijvoorbeeld een vakantie of ziekte zal de patiënt worden doorverbonden met aan andere huisarts. Er is op deze manier altijd iemand bereikbaar voor de patiënt.
Makkelijk te gebruiken
Het systeem is erg makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Wanneer de assistente aan de telefoon is kan hij of zij op een scherm zien hoeveel mensen in de wachtrij staan en hoe lang zij al wachten. De assistente kan hier dan op inspelen door een collega te roepen die ook telefoontjes aan kan nemen. Ook kan er gebeld worden met headsets waardoor de assistente tijdens het bellen vrij kan bewegen. Zo kan zij ook bellen als ze even op een andere werkplek zit of als er tijdens het gesprek iets opgezocht moet worden.
Zo efficiënt mogelijk bellen
Met Advitronics kun je het telefoonsysteem met je computer verbinden. Zo kun je al op je computer zien wie er belt en kun je eenvoudig het patiëntendossier erbij pakken. Ook wanneer je iemand wilt bellen gaat dit erg eenvoudig. Je kunt een nummer uit een patiëntendossier of uit een mail aanklikken en het nummer wordt meteen gebeld. Ook is het mogelijk om je je mobiele telefoon integreren in het systeem van de praktijk, waardoor je ook met je mobiele telefoon kunt bellen.