De populariteit van de telefoon

Als bedrijf is direct contact met de klanten een prioriteit en een cruciaal onderdeel van de dienstverlening. Je wil natuurlijk altijd alle klanten zo goed mogelijk van dienst zijn met je product of dienst. Soms lukt dit prima zonder interventie of direct contact, maar dit is niet altijd het geval. Er zijn namelijk ook veel situaties waarin er contact nodig om een probleem op te lossen, een vraag te beantwoorden of advies te geven. Ondanks de vele nieuwe contact methodes, zoals via sociale media als Facebook Messenger en online chatprogramma’s, blijft telefonisch contact nog steeds een van de meest verkozen methodes. Om ervoor te zorgen dat je als bedrijf er goed opstaat en makkelijk te bereiken bent, is een zakelijk 088 of 085 nummer een absolute aanrader.

Profiteer van een landelijke en betrouwbare uitstraling met een goede reputatie

Met een 085 of een 088 nummer geniet je van een landelijke uitstraling en heb je niet het probleem dat mensen liever geen zaken doen, omdat je niet een bedrijf uit de buurt bent. Een 085 of 088 nummer zorgt voor een professionele uitstraling en heeft een aanzienlijk betere reputatie dan de 0900 nummers die vooral worden geassocieerd met hoge tarieven en lange wachttijden. Het is daarnaast ook mogelijk om zakelijke telefoonnummers in series aan te schaffen, zodat je elke afdeling of vestiging een vergelijkbaar nummer kan geven, waarbij alleen het laatste cijfer verschillend is. Hiermee wordt uniformiteit uitgestraald en zijn nummers ook nog eens makkelijk om te onthouden.

Een 085 of 088 nummer kan helpen met besparing op de personeelskosten

Een zakelijk 088 of 085 nummer aanvragen heeft niet alleen voordelen op het gebied van de uitstraling en professionaliteit, maar helpt ook bij het omlaag brengen van de personeelskosten en een verbeterde telefonische dienstverlening. Deze winst zit vooral in de optie om keuzemenu’s af te stemmen op de veel gestelde vragen van klanten. Op deze manier kunnen sommige vragen al door een vooraf ingesproken stem beantwoord worden. Andere vragen worden op een efficiënte manier doorverbonden naar de desbetreffende afdeling. Op deze manier wordt de tijd die het personeel aan de telefoon besteed aanzienlijk verminderd. Er is daarnaast ook de mogelijkheid om bepaalde nummers door te schakelen naar 06 nummers en de bereikbaarheid te verbeteren.