Telefoonnummer Zorg en Zekerheid

Benieuwd naar het huidige telefoonnummer van verzekeraar Zorg en Zekerheid? Dankzij telefoonnummeropzoeken.nl ontdek je gemakkelijk de bereikbaarheid van de klantenservice. Deze aanbieder kan je benaderen op verschillende manieren: door te bellen, via het contactformulier, het schrijven van een brief, of via social media. Een vraag stellen via de mail of post duurt vaak erg lang. Direct een Zorg en Zekerheid assistent aan de lijn? Dan kan je ’t beste bellen. Hoe precies? We leggen het graag uit:

  1. In het bovenste veld voer je in:Zorg en Zekerheid
  2. Optioneel kan je er een locatie aan toevoegen (handig als je een kantoor in de buurt zoekt).
  3. Je kunt nu klikken op “zoek”. Wat volgt is alle gevonden telefoonnummers die je kunt bellen.

Het gevonden nummer kan je bellen door gebruik te maken van vaste lijn maar ook mobiel. Hiervoor gelden de gebruikelijke telefoonkosten. Kijk uit: Vermijd 0907 telefoonnummers. Voor zulke nummers kan de rekening flink in de papieren lopen. Check ook: Telefoonnummer Zorgverzekeraar UMC.

Snel vinden wat jij zoekt!

Bellen met de klantenservice van Zorg en Zekerheid

Een opmerking of vraag bestemd voor deze verzekeraar? In dat geval neem je contact op met de Zorg en Zekerheid Klantenservice. Deze kan je bereiken via verschillende kanalen:

  • Door te bellen
  • Online chat
  • Via een brief
  • E-mail
  • Social media (Facebook / Twitter)

Ga je bellen? Dan geldt er mogelijk een uitgebreid keuzemenu. Maak daar gebruik van! Op die manier wordt je verbonden met de juiste medewerker. Is er een storing? Bellen heeft dan niet altijd zin. Alles over een Zorg en Zekerheid storing vind je op de website. Dit geldt ook voor veelgestelde vragen over onderwerpen als openingstijden en aanbiedingen. Ook handig: Telefoonboek KPN.

Hoe zit het met de bereikbaarheid van Zorg en Zekerheid?

De bereikbaarheid (telefonische of online) Zorg en Zekerheid is soms beperkt. In het bijzonder in de ochtend en op maandag. Probeer het eens later op de dag. Of probeer het via sociale media als Facebook. Gewoonlijk krijg je hier rapper een reactie. Een andere mogelijkheid is een e-mail verzenden of een contactformulier invullen. Waarom? Je kunt jouw klacht of vraag dan goed verwoorden. Het minpunt is een lange responstijd. Doorgaans krijg je het snelste een antwoord door te bellen met het telefoonnummer van verzekeraar Zorg en Zekerheid.