Telefoonnummer Zelf

Op zoek naar het telefoonnummer van verzekeraar Zelf? Aan de hand van deze websiteontdek je direct de gegevens van de klantenservice. Deze organisatie kan je bereiken op verschillende manieren: via de telefoon, via het contactformulier, schriftelijk (post), of via Facebook/Twitter. Een vraag stellen via de mail of post is niet de snelste optie. À la minute een Zelf personeelslid aan de lijn? Gebruik dan gewoon de telefoon. Welk nummer moet ik bellen? Gebruik het stappenplan:

  1. Bij wie of wat vul je in: Zelf
  2. Je bent vrij om ook een locatie mee te geven (wanneer je een lokale vestiging zoekt)
  3. Klik op de paarse knop. Je wordt doorgestuurd naar een lijst met handige telefoonnummers.

Het gros van de nummers kan je bellen aan de hand van jouw vaste of mobiele telefoon. Het normale tarief voor bellen geldt hier. Goed om te weten: Vermijd 0907 telefoonnummers. Voor zulke nummers gelden vaak extra kosten. Zie ook: Telefoonnummer Zilveren Kruis Achmea.

Snel vinden wat jij zoekt!

Contact met de klantenservice van Zelf

Zit je met een vraag of klacht voor deze verzekeraar? Voor zulke situaties bezoek je de Zelf Klantenservice. Deze kan je bereiken op de volgende manieren:

  • Telefonisch
  • Veelgestelde vargen of chat
  • Per post
  • Door het versturen van een mail
  • Sociale media

Wil je bellen met het bedijf? Dan geldt er mogelijk een uitgebreid keuzemenu. Dit kan jou erg helpen. Zo krijg je meteen de juiste medewerker aan de lijn. Is er een storing? Mogelijk kan je het bedrijf slecht bereiken per telefoon. Meldingen over een Zelf storing kan je lezen op de site van de aanbieder. Dit gaat ook op voor vaak gestelde vragen als openingstijden en acties. Probeer ook eens: Telefoonboek Hollandsnieuwe.

Hoe zit het met de bereikbaarheid van Zelf?

De bereikbaarheid (telefonische of online) Zelf is niet altijd even goed. Vooral in de ochtend. Bel bij voorkeur midden op de dag. Of stel jouw vraag via kanalen als Twitter of Facebook. Gewoonlijk zijn ze hier veel vlugger. Wat je ook kunt doen is een mailtje sturen of het contactformulier gebruiken. Wat daar handig aan is? Schriftelijk kan je het goed verwoorden. Het jammere is een hoge reactietijd. In de regel zijn mensen wel tevreden door contact te zoeken via het telefoonnummer van verzekeraar Zelf.