Telefoonnummer IZZ

Op zoek naar het telefoonnummer van verzekeraar IZZ? Aan de hand van deze websitetref je gemakkelijk belangrijke info van de klantenservice. Deze onderneming kan je benaderen via onder andere: via de telefoon, via het contactformulier, schriftelijk (post), of via social media. Een vraag stellen via de mail of post duurt vaak erg lang. Direct een IZZ klantenservice medewerker spreken? Gebruik dan gewoon de telefoon. Welk nummer moet ik bellen? Hieronder lees je hoe dat werkt:

  1. In het bovenste veld voer je in:IZZ
  2. Voeg er eventueel een plaats aan toe (handig als je een filiaal in de buurt wilt spreken)
  3. Klik op de paarse knop. Wat volgt is een overzicht met telefoonnummers van het bedrijf

Het nummer kan je tijdens kantooruren bereiken door gebruik te maken van jouw vaste of mobiele telefoon. Je betaalt de normale belkosten. Goed om te weten: gebruik geen 0906 servicenummers. Voor deze nummers betaal je onnodig veel geld. Nu ook beschikbaar: Telefoonnummer Kiemer.

Snel vinden wat jij zoekt!

Contact met de klantenservice van IZZ

Zit je met een vraag of klacht voor deze verzekeraar? Daarvoor bezoek je de IZZ Klantenservice. Je kunt ze contacten op de volgende manieren:

  • Telefonisch
  • Chat(bot)
  • Schriftelijk
  • E-mail
  • Facebook of Twitter

Ga je bellen? Dan hoor je niet zelden eerst een keuzemenu. Maak daar gebruik van! Dankzij het keuzemenu wordt je verbonden met de juiste medewerker. Soms is er sprake van een storing. Mogelijk kan je het bedrijf slecht bereiken per telefoon. Alles over een IZZ storing lees je op de eigen website van deze organisatie. Dit gaat ook op voor veel voorkomende vragen (FAQ) als openingstijden en aanbiedingen. Ook handig: Telefoonnummer Kwikfit.

Wat vind jij van de bereikbaarheid van IZZ?

De bereikbaarheid van het bedrijf IZZ kan matig zijn. Vooral in de ochtend. Rond een uur of 3 in de middag is het al beter. Of stel online een vraag, bijv. via Facebook of Twitter. In de regel wordt je hier sneller te woord gestaan. Een andere mogelijkheid is een mailtje sturen of een speciaal contactformulier raadplegen. Het pluspunt? Je kunt jouw klacht of vraag dan goed verwoorden. Het nadeel is dat je niet direct een antwoord krijgt. Meestal krijg je het snelste een antwoord door contact te zoeken via het telefoonnummer van verzekeraar IZZ.