Telefoonnummer Ik!

Wat is het telefoonnummer van verzekeraar Ik!? Dankzij deze websitebekijk je gemakkelijk de bereikbaarheid van de klantenservice. Deze onderneming kan je bereiken via diverse kanalen: telefonisch, e-mail, via de post, of via sociale media als FB en Twitter. Mail of post is niet de snelste optie. Vandaag nog een Ik! klantenservice medewerker te woord staan? Dan kan je ’t beste bellen. Welk nummer moet ik bellen? We leggen het graag uit:

  1. Je start de zoekopdracht met: Ik!
  2. Je bent vrij om ook een locatie mee te geven (zo maak je jouw zoekopdracht nog specifieker)
  3. Je kunt nu klikken op “zoek”. Je vindt nu alle gevonden telefoonnummers die je kunt bellen.

Zo’n telefoonnummer bel je met jouw vaste of mobiele telefoon. De belkosten zijn net als andere nummers. Let op: Ga niet in zee met dure 0900 nummers. Voor zulke nummers betaal je vaak te veel geld. Bekijk ook: Telefoonnummer ING.

Snel vinden wat jij zoekt!

Bellen met de klantenservice van Ik!

Zit je met een vraag of klacht voor deze verzekeraar? Hiervoor bezoek je de Ik! Klantenservice. De klantenservice is te benaderen via verschillende kanalen:

  • Met de telefoon
  • Via de chat
  • Via een brief
  • E-mail
  • Sociale media

Kies je voor telefonisch contact? Dan begin je doorgaans met een uitgebreid keuzemenu. Dit is nuttig. Zo krijg je meteen de juiste medewerker aan de lijn. Er kan een storing zijn. Bellen heeft dan niet altijd zin. Meldingen over een Ik! storing lees je op de site van de aanbieder. Dit geldt ook voor veelgestelde vragen over onderwerpen als openingstijden en werkzaamheden. Mogelijk ook relevant: Telefoonnummer SNS Bank.

Telefonische bereikbaarheid Ik!?

De telefonische bereikbaarheid van Ik! is soms beperkt. Vooral in de ochtend. Rond een uur of 3 in de middag is het al beter. Of probeer het via kanalen als Twitter of Facebook. Doorgaans krijg je hier rapper een reactie. Wat je ook kunt doen is een mailtje sturen of een contactformulier invullen. Het pluspunt? Je kunt een heel gedetaileerde vraag of klacht indienen. Het nadeel is dat je lang moet wachten op reactie. In de regel heb je het snelste een reactie door te telefoneren met het telefoonnummer van verzekeraar Ik!.