Telefoonnummer Simpel

Op zoek naar het telefoonnummer van provider Simpel? Geholpen door de nummerzoeker vind je snel en eenvoudig de bereikbaarheid van de klantenservice. Deze organisatie is bereikbaar op verschillende manieren: met de telefoon, e-mail, het schrijven van een brief, of via sociale media als FB en Twitter. Een vraag stellen via de mail of post neemt veel tijd in beslag. À la minute een Simpel assistent nodig? Dan kan je ’t beste bellen. Hoe precies? Heel eenvoudig:

  1. In het eerste stukje vul je in: Simpel
  2. Optioneel kan je er een locatie aan toevoegen (zo maak je jouw zoekopdracht nog specifieker)
  3. Je kunt nu klikken op “zoek”. Je vindt nu een lijst met telefoonnummers van het bedrijf

Zo’n telefoonnummer bel je aan de hand van jouw vaste of mobiele telefoon. Het normale tarief voor bellen geldt hier. Goed om te weten: Bel geen 0900 servicenummers. Hiervoor betaal je vaak te veel geld. Bekijk ook: Telefoonboek Simyo.

Snel vinden wat jij zoekt!

Bellen met de klantenservice van Simpel

Wil je iets vragen aan deze provider? Daarvoor gebruik je de Simpel Klantenservice. De helpdesk is bereikbaar via verschillende kanalen:

  • Telefonisch
  • Online chat
  • Schriftelijk
  • Het online contactformulier
  • Social media (Facebook / Twitter)

Ga je een telefoontje plegen? Dan heb je vaak te maken met een praktische keuzemenu. Luister deze helemaal af. Dankzij het keuzemenu wordt je verbonden met de juiste medewerker. Een storing is niet ongebruikelijk. Dan is de lijn mogelijk bezet. Meldingen over een Simpel storing bekijk je op de website. Dit is ook het geval m.b.t. vaak gestelde vragen als openingstijden en acties. Probeer ook eens: Telefoonnummer GAMMA.

Hoe zit het met de bereikbaarheid van Simpel?

De bereikbaarheid (telefonische of online) Simpel is niet altijd even goed. Vooral in de ochtend. Bel bij voorkeur midden op de dag. Of stel online een vraag, bijv. via kanalen als Twitter of Facebook. Doorgaans krijg je hier rapper een reactie. Je kunt ook uitwijken naar een mailtje sturen of het contactformulier gebruiken. Waarom? Schriftelijk kan je het goed verwoorden. Het nadeel is een lange responstijd. Meestal zijn mensen wel tevreden door contact te zoeken via het telefoonnummer van provider Simpel.